UJI, NJË FAKTOR I RËNDËSISHËM PËR HUMBJEN E PESHËS

Uji është shumë i rëndësishëm kur bëhet fjalë për rënien në peshë. Hidratimi i mirë ndihmon si në kontrollin e urisë, ashtu edhe në uljen e masës dhjamore. Ne shpesh ngatërrojmë urinë me etjen, në vend të ushqimit, kemi nevojë për një gotë ujë.

Nëse nuk konsumojnë mjaftueshëm ujë, organet jetësore si zemra, veshkat, mushkëritë, truri etj nuk do të mund të funksionojnë siç duhet.

Si duhet të pimë ujë për të rënë në peshë?

Ndiqni këto 5 hapa:

Pini 250 ml ujë çdo mëngjes me stomakun bosh.

250-500 ml ujë 1 orë para vaktit të mëngjesit

100-200 ml pas çdo filxhani me çaj ose kafe

250-500 ml ujë 20 minuta para çdo vakti

Sigurisht, përveç kësaj teknike, është shumë e rëndësishme që të ushqeheni shëndetshëm, të kryeni aktivitet fizik dhe të bëni një mënyrë jetese të shëndetshme.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*